logo_wishco

Wishco

Varmelampeindustrien

Wishco er et brand under virksomheden Solamagic organisationen. Wishco produceres og udvikles i Norden og er dermed fremstillet således, at de passer til det klima, vi har i Norden. Hvor Solamagic tilbyder varmelamper i den høje ende af prisskalaen, så tilbyder Wishco varmelamper i en prisklasse, hvor alle kan være med.

business-working

Udfordringen

Wishco har bedt om hjælp til at definere og udvikle strategi og det rette indhold til et helt nyt website, der skal hjælpe brandet med at øge kendskabsgraden og salg. Eftersom Wishco er mindre kendt på markedet end Solamagic, er det væsentligt, at Wishco får udviklet sit helt eget distinkte digitale hovedkvarter.

digital-worldwide

Løsningen

WSI Danmark har fra start til slut været en del af processen om at skabe Wishcos nye digitale hovedkvarter (HQ). WSI har defineret og udviklet en optimal kunderejse, der taler direkte til målgruppen og dennes adfærd. Som en del af dette har WSI udviklet en forretningsmæssige strategi samt en målsætning med henblik på mere salg, som stemmer overens med brandets vision, mission og værdier.

Ydermere har WSI defineret og udviklet det rette indhold til Wishcos nye website, så sitet lever op til målgruppens forventninger. Wishcos målgruppe er et yngre segment, der ønsker en højkvalitets varmelampe i et smukt design, som kan købes til en pris, hvor alle kan være med. Ved at vise produktet frem for målgruppen gennem forskellige scenarier, hvor varmelamperne bruges, har WSI sikret den optimale produktoplevelse for nuværende og potentielle kunder. Målet med denne strategi er at øge konverteringen til websitet og dermed tiltrække nye kunder til Wishcos kundeportefølje.

future-growing

Resultaterne

Wishco fået et website, der stemmer overens med kundens forventninger og ønsker. Websitet er moderniseret og optimeret, så den taler direkte til målgruppen, og derved kan øge konverteringen til nye potentielle kunder via gennemarbejdet content og en optimeret kunderejse. Den færdige website har vundet prisen som WMA Outstanding Website Award 2021 og har scoret høje point på bl.a. punkterne content, design og brugervenlighed.

quote-symbol-light-gray

"Samarbejdet med WSI i Danmark har bevirket, at vi sammen har udviklet en mere ”klar” tanke om, hvad det er for en virksomhed, vi arbejder med. For os har det i mangt og meget betydet en bedre strategisk kommunikation og et mere målrettet perspektiv på, hvad vi gør - og hvordan. Udviklingen af nye kommunikationsplatforme (primært WEB) og sparring omkring taktiske tiltag, fx ”Sammen”-kampagnen, har bidraget til at gøre vores markedsføring bedre. Samlet set har samarbejdet med WSI bidraget positivt til primært de strategiske tanker, hvilket har medvirket til, at Solamagic gruppen er vokset."

-Peter van A. Bjerke, CEO Solamagic

 

Bliv en af vores glade kunder

Hvis du leder efter hjælp til digital marketing og er inspireret af historien om Wishco, så kontakt os.

Del dine kontaktoplysninger med os. Herefter kontakter en af vores WSI Digitale Marketing eksperter dig og arrangerer et tidspunkt, der fungerer godt for dig til en mere detaljeret samtale eller et personligt møde.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Lad os tale Digital marketing