Konkurrentanalyse

Når du ved, hvem du konkurrere imod, står du stærkere. En effektiv konkurrent analyse giver indsigt i styrker og svagheder hos dine konkurrenter. Vi kan hjælpe med at udvikle din virksomhed ved at vurdere markedet og identificere dine konkurrencefordele.

Group of young business people sitting in board room during meeting and discussing with paperwork

Identificer dine top ti konkurrenter

Ved du hvem, eller hvad, du er oppe imod? Lokalt, nationalt eller internationalt er dine konkurrenter derude. Jo mere du ved om dine konkurrenter, desto bedre forstår du, hvad det kræver at slå dem.

business documents on office table with smart phone and laptop computer and digital graph business with social network diagram and three colleagues discussing data in the background

Forstå dine konkurrenters strategier

En gennemgang af en konkurrents content marketing, social media marketing og SEO-strategi kan kaste lys over hvilke marketing taktikker der virker i din branche og hjælpe med at fremhæve huller, du skal adressere i din egen digitale strategi. 

man-board-checklist

Find plads til forbedring

Selv din største konkurrent kan give dig muligheder for at lære! Hvis du synes at din virksomhed er en succes, er det på tide at kigge på dine konkurrenter for at afgøre, om der er muligheder for forbedringer.

Vidste du at?

Resultaterne af en konkurrentanalyse kan hjælpe dig med at udvikle en plan for at vinde over dine konkurrenter. Overvej følgende statistikker vedr. værdien af en konkurrentanalyse:

87%
87% af virksomhederne siger, at deres markeder er blevet mere konkurrencepræget i de sidste tre år
25
I gennemsnit kæmper de fleste virksomheder mod 25 konkurrenter
80%
80% af alle virksomheder har mindst en deltidsansat, der arbejder med at forstå konkurrenterne
91%
91% af alle virksomheder ser positive resultater fra konkurrentanalyser

Vi foretager mere end kun konkurrentanalyse

Oprettelse af en informativ konkurrentanalyse er et godt udgangspunkt, men du skal være i stand til omsætte den til handling. Hvis du ønsker at styrke din konkurrencefordel, skal du tænke over de forskellige digitale markedsføringstaktikker, du kan bruge.

Få flere leads og øget salg

Få flere leads og øget salg

Genererer leads, der er mere tilbøjelige til at blive dine kunder.

Øge brand kendskab

Øge brand kendskab

Bliv fundet af dine kunder og skab mere kendskab omkring dine ydelser.

Udvid dit online omdømme

Udvid dit online omdømme

Gør dine til dine største fans.

Forbedre et ineffektivt website

Forbedre et ineffektivt website

Transformér dit website til en lead genereringsmaskine for din virksomhed.

Tal med en WSI-ekspert i dag

Hvis du giver os dine kontaktoplysninger, får vi en af vores WSI Digital Marketing eksperter til at kontakte dig, så du kan høre mere om det du har behov for.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Julio-Vieira-Profile-Picture
”Under vores partnerskab med WSI fik vi syn for nye måder at markedsføre vores virksomhed på. I dag arbejder vi med statistik og mere præcise data og er klar over, at det digitale univers er et vigtigt redskab for Clinica da Mama til at positionere sig i et stadig mere konkurrencepræget felt."
Julio Cesar Vieira dos Santos - Clinica da Mama, ejer.

Lad os tale om dine konkurrenter

Luk WSI Close Icon

Besøgende fra: United States?

Du er måske interesseret i at undersøge følgende

www.wsiworld.com

Det indeholder de samme interessante oplysninger om WSI og vores verdensomspændende netværk af digitale marketingkonsulenter, men indeholder mere information om vores arbejde i din region.

WSI in the World